  • Data: 2006-06-02 10:41:58
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.06.2006 Daniel Chlodzinski <d...@s...precz> napisał/a:

    > Czemu ? Czemu ten osobnik tak krzyczy.

    O to właśnie cały czas chodzi.

    Otóż "ten osobnik tak krzyczy" - bo ktoś przechodzi w odległości metra od
    tego jego cennego terytorium. Nie naruszając go bynajmniej.

    Widzę, że Ty jednak nie musisz udawać. :]

    > Pies pilnuje posesji, jego terytorium. Taka jest jego natura i nie ma to
    > nic wspolnego z agresywnoscia.

    Może sobie pilnować spokojnie, ale - "jak widać na załączonym obrazku" -
    pies, o którym mowa, pilnuje "swojego terytorium" (drogi publicznej?)
    w sposób agresywny.

    Natomiast, jeśli naprawdę byłoby tak, jak to usiłujesz tu przedstawiać, to
    wniosek jest prosty: należy po prostu zakazać posiadania jakichkolwiek psów,
    bo są to zwierzęta agresywne i niebezpieczne - i nie da się tego zmienić,
    bowiem "taka jest ich natura".

    > Na obcym terenie po spotkaniu tego obszczekwianego goscia pies moze sie
    > zachowywac zupelnie spokojnie i nie wykazywac agresji.

    To trzeba poradzić inicjatorowi postu, żeby wypożyczył tego pieska, i zabrał
    go ze sobą na "obcy teren" - wtedy będzie miał spokój. :D

    > To ze pies szczeka przez plot nie oznacza ze jest agresywny.

    To, że pies zachowuje się agresywnie - bowiem jego zachowanie nacechowane
    jest agresją - jest oczywistą oznaką tego, że w rzeczy samej jest agresywny.

    I żebyś nie wiem ile razy usiłował zastępować określenie "agresja"
    sformułowaniem "pilnowanie terytorium" (to jakaś metoda z "Gazety Wyborczej"
    wzięta, jak się domyślam - przekręcanie znaczenia pojęć) - to oczywistych
    faktów nie zmienisz.
    --
    pozdrowienia

    Z.