    From: "Grzesiex" <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usmiercenie psa
    Date: Wed, 31 May 2006 07:49:02 +0200

    > Nie każdy ma ochotę uczyć się korzystać z dróg publicznych - nie
    > którzy po prostu na nie wyjeżdżają i mają w nosie innych.
    >
    > Chciałbyś tak?

    ja mówię o tym ze nie każdy ma ochotę uczyć psa aby nie biegał pod
    płotem i nie szczekał na przechodniów, jak pies biega poza ogrodzeniem
    to już inna sprawa i to można zgłosić, ale na moim podwórku pies może
    szczekać na kogo chce. A poza tym to autor postu jakieś bzdury pisze
    bo skoro wie że tam biega pies który szczeka a on ma jakieś lęki to
    niech chodzi po drugiej stronie drogi. Jak chcesz zakazać komuś aby
    jego pies nie szczekał ?? Wiem że można się przestraszyc jak jakieś
    bydle wypadnie za krzaków i podleci do płotu ale to tylko za pierwszym
    razem potem to już raczej się tego można spodziewać.

    Grzesiex