  • Data: 2004-08-01 08:11:54
    Temat: Re: Usiłowanie podpalenia
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Tankard" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.07.31.14.13.23.727816@m.tankard...

    > Nie znam prawa akurat w zakresie przypadku opisanego powyżej, więc
    > proszę o radę w sprawie możliwych sposobów postępowania - chodzi mi o
    > wyeliminowanie zagrożenia dla moich teściów oraz rodziny - jakie mamy w
    > obecnej sytuacji możliwości dozwolone prawem i jak z nich skorzystać.

    Nie wpuszczać go do domu? Z kontekstu nie wynika, czy ten jegomość ma jakieś
    ale do teściów, czy będzie na nich dybał. Nie da się w zasadzie
    "pewencyjnie" usunąć kogoś, kto może stanowić zagrożenie. Jeśli się będzie
    wobec niego toczyc postępowanie karne, to już można cos kombinować. Na razie
    gościa unikać, nie wpuszczać i w razie czego dzwonić po niebieskich. No i
    natłuc siostrze żony troche oleju do głowy (z całym szacunkiem oczywiście).

    Depi.