  • Data: 2006-06-26 21:43:16
    Temat: Re: Urzedniczka - "Kieszonkowiec"
    Od: "Lienka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przepraszam za cisze...

    widze ze niedokladnie opisalam sytuacje, ale zreszta jest ona juz
    porzadnie skomplikowana i to nie da sie wyjasnic kilkoma zdaniami...

    1) jestem ze Slowacji, mieszkam w Krakowie i tam odgrywa sie tez cala
    ta tragikomedia
    2) teraz juz nie potrzebuje karty, sprawa dotyczy karty z 2002, ale
    dopiero teraz przy pewnej okazji wykryli, ze brakuje oplaty
    3) mam moj oryginal decyzji (decyzje wydaje sie, zeby otrzymac karte) z
    data i pieczatka i podpisem dot. oplaty. Klopot jest w tym, ze na ich
    oryginali tego nie ma... (ale to juz chyba sprawa tej urzedniczki...)
    4) groza mi "wyegzekwowaniem naleznosci" i juz pol roku odsylaja jeden
    do drugiego.
    5) ja nie chce tego placic - bo przeciez ja zaplacilam tych 300zl juz
    raz tej urzedniczce - dlaczego mam niesc kare za kogos, kto robi
    przestepstwo?