eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędnicza "inicjatywa" › Re: Urzędnicza "inicjatywa"
  • Data: 2008-12-20 07:24:59
    Temat: Re: Urzędnicza "inicjatywa"
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20-12-2008 o 01:29:13 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > On Fri, 19 Dec 2008, Tomek wrote:
    >
    >> Inicjatywa urzędnika jest ciekawa, prostuje się takie coś czy olewa ?
    >
    > Trudna sprawa.
    > Formalnie powinno się chyba zażądać, że jak określają "siedziba" to
    > mają wpisać "siedziba lub miejsce zamieszkania" :P

    Mi to dopisali w miejscu, gdzie jeśli już coś dopisywać to "zakład główny"

    > Masz *potwierdzoną* kopię *złożonych* dokumentów?

    Nie, nigdy w UMach nie brałem potwierdzeń, tylko w USach i ZUSach.

    > Tak sobie rozważam...
    > W końcu prowadzący DG mógł nie zauważyć, że urząd mu coś przerobił,
    > prawda? ;)

    No i właśnie - od 3 lat nie zauważałem nie wiem czemu, a teraz zauważyłem
    i się zastanawiam czy mnie w jakieś maliny nie powpuszczali :-)

    O ile dopisywanie "(zakład główny)" ma sens o tyle, że
    zaświadczenie potwierdza treść wpisu w EDG, a jak masz jeden
    adres wykonywania to wpada im to do rubryki "zakład główny",
    o tyle nie umiem wytłumaczyć tej "siedziby" i zjedzenia kodu pocztowego.


    >
    > pzdr, Gotfryd

    wzjm,
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1