  • Data: 2005-07-13 15:21:12
    Temat: Re: Urlop macierzyński
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: g...@o...pl [13 Jul 2005 15:17:16 +0200]:

    > Rozumiem, że TY zrzekniesz się świadczeń z tytułu
    > macierzyństwa kiedy będziesz w ciąży

    Nawet nie zamierzam o nie wystepowac, kieszonkowe na piwo mi
    zbedne bo w czasie ciazy i tak nie nalezy piwa pic. O tym,
    z czego sie utrzyma dziecko, to nalezaloby jednak pomyslec
    zanim sie je zrobi, nie uwazasz?

    Ale nie o mnie bylo, tylko o Waszej probie wyludzenia, wiec
    moze do tematu wrocimy?

    > Jest wyraźnie napisane, że będą opłacane składki/podatki
    > więc o co Ci chodzi?

    Beda oplacone w takiej samej kwocie, jaka potem dostanie?
    Bo jesli tak, to moze niech sobie odklada po prostu?
    A jesli nie, to moze jednak wyludzi roznice, jak sadzisz?

    Kira