    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop i telefony w trakcie.
    Date: Thu, 26 Aug 2010 12:28:21 +0000 (UTC)

    Piotr wrote:

    > To się ciesz że tak możesz, ten mój to zupełnie inna bajka.

    > Tu jeszcze odniosę się do cytatu z innej wypowiedzi:

    > Nie chcę uzależniać działania firmy od siebie, o podwyżce też
    > zapomniałem już dawno. Szefostwo oszczędza na personelu bo taka
    > specyfika firmy (SPZOZ). Ja po prostu nie mam kogo nauczyć tego co
    > robię, personel to: szef, księgowa (emerytka 1/2 etatu), ja od
    > komputerów i wszystkiego co związane, reszta pielęgniarki w
    > większości (nie wszystkie na szczęście) analfabetki informatyczne i
    > lekarze wiecznie antyinformatyczni, bo oni są od leczenia a nie od
> [...]

    Wiesz, w Twoim przypadku to już nie Twoja brocha. Jak szef przyprowadzi
    pracownika, i powie żebyś go wdrożył (nie przeszkolił, tylko wdrożył do
    pracy) to musisz to zrobić i tylko tyle.

    Nie do Ciebie należy szukanie ewentualnego zastępcy.

    Pamiętam jak wielu takich antyinformatycznych lekarzy się
    zinformatyzowało, gdy sie okazało że można mieć w kompie po sieci
    dostęp do wyników badań, obrazówki i już nie trzeba czekać aż przyślą
    papier czy naświetlone zdjęcia.
    Ale w Twoim przypadku to jak rozumiem przychodnia, POZ czy tam
    specjalistyka, już obojętne. Na takich jest tylko jeden bat, jak szef
    każe. Ale że sytuację na rynku pracy mamy jaką mamy, to szef może sobie
    kazać, i tak nikt się nie przejmie.

    --
    Pozdro
    Massai