  • Data: 2014-12-28 21:53:34
    Temat: Re: Uprawnienia "służb" energetycznych
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Twoje zdanie jest błędne.
    > ---
    > Rozważmy to :-)
    >
    > Ktoś budynek wybudował więc ... jako właściciel może decydować kogo
    > wpuścić a kogo wywalić z klatki. Załóżmy, że osoba jest mieszkańcem
    > bloku spółdzielczego, będącym jednocześnie członkiem spółdzielni. Może
    > więc odmówić zakładowi energetycznemu dostępu dokładnie tak, jak robi to
    > w mieszkaniu. Oczywiście może nie być właścicielem to wtedy jest
    > zakładem energetycznym :-)

    Ktoś kto zbudował nie musi być właścicielem.
    Członek spółdzielni czy mieszkaniec nie musi mieć prawa własności
    do mieszkania, prawa własności do klatki schodowej nie ma na pewno.
    Klatka stanowi współwłasność do której nie może nikomu zabronić
    wstępu.
    Inna sprawa ze nie będzie miał takiej technicznej możliwości
    no domofonem może otworzyć dowolny mieszkaniec klatki.
    ---
    MZ tkwisz w obłędzie.

    Jeśli jako członek spółdzielni jest współwłaścicielem klatki to oczywiście
    może zabronić wstępu każdemu kto właścicielem nie jest i to skutecznie
    egzekwować nawet jeśli ten ktoś wejdzie podstępem.