  • Data: 2014-12-18 17:58:26
    Temat: Re: Uprawnienia "służb" energetycznych
    Od: Pogromca żab <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ubezpieczyłeś mieszkanie od kradzieży?

    no właśnie, pod tym kątem pytam

    dowiedziałem się więcej o prawach i szczegółach kontroli od znajomego
    elektryka:

    kontrola była u wszystkich w bloku których zastali, "kontrolują" masowo
    ile się da bo to firma "zewnętrzna" wynajęta przez elektrownię, firma
    zewnętrzna to taka że ktoś wczoraj grzebał w śmietnikach a dzisiaj udało
    mu się zatrudnić jako kontroler, nie wiadomo co będzie robił jutro, w
    skrócie często człowiek prosto z ulicy

    kontrola ma na celu sprawdzenie licznika oraz czy nie ma gdzieś
    nielegalnego podłączenia czyli chodzą i sprawdzają po całym mieszkaniu
    czy mimo wyłączenia prądu nie znajduje się gdzieś ten prąd, np chodzą
    też po wsiach i potrafią przekopać pół piwnicy i strychu pod pretekstem
    domniemania kradzieży prądu