eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUpierdliwy klient sklepu - pytanieRe: Upierdliwy klient sklepu - pytanie
  • Data: 2020-03-28 17:12:03
    Temat: Re: Upierdliwy klient sklepu - pytanie
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 28 marca 2020 16:53:17 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Przed wzięciem koszyka czy wózka zakładaj na ręce te sklepowe
    > jednorazowe rękawiczki to nikt sie nie doczepi.

    Nie o to pytam :)

    > Te płyny do dezynfekcji w sklepach są albo strasznie wyżerajce skórę,
    > albo to sama woda dla niepoznaki.

    Jeszcze raz: na stoliku stoi dozownik z jakimś płynem - jest to przeźroczysta
    butelka _bez_etykiety_ z wykonanym _flamastrem_ napisem "płyn do odkażania" ,
    klienci pryskają sobie nim na skórę dłoni...

    Lub - jest dozownik z etykietą, ale nie ma czasu by się z nią zapoznać, bo do
    dozownika stoi długa kolejka, albo etykieta jest nieczytelna z powodu małego
    druku i braku wystarczającego oświetlenia.

    Chcę wiedzieć, czy jakiś przepis nakazuje obsłudze np. sklepu MIEĆ MOŻLIWOŚĆ
    wyjaśnienia co jest w owych spryskiwaczach, jeśli klient zapyta o szczegóły.

    Pozdr-
    -Rowerex

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1