  • Data: 2006-01-09 20:00:19
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa?
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dpue9p$tr$1@inews.gazeta.pl...

    > wnosić można, ale nie zamiast, bo są zupełnie inne przesłanki

    > przeczytaj art.10-22 kro, jak znajdziesz podstawę, to możesz próbować
    A jesli małżenstwo zawarte zostało w złej wierze??
    Kobiecie chodziło tylko o posiadanie dziecka z legalnego związku a nie jako
    panna.
    Bo co raptem odkochała się po niecałych 3 miesiącach??
    Zadne próby negocjacji nic nie pomagają, rozmowy, prosby, błagania!!!!
    Podejżewam celowe działanie na rzecz tego aby posiadać tylko dziecko i
    nazwisko!!!!
    Tylko jak mam wykazać to przed sądem:( Mam archiwum rozmów z GG ale nie wiem
    na ilejest to dobry dowód!! Że ja cały czas dążyłem do zgody!!
    A zona odrazu kategorycznie odmawiała porozumiena! Gdy tylko upewniła się że
    jest w ciąży.