  • Data: 2004-10-02 06:44:00
    Temat: Re: Umowa zlecenie a wymowienie..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Sep 2004, Papik wrote:
    [...]
    >+ Tak sie sklada, ze czas podjac blyskawiczna decyzje zyciowa...

    No to musztarda po obiedzie...

    >+ Chce zlozyc jutro wymowienie z pracy. Pracuje na warunkach: umowa zlecenie

    To gdzie ta "praca" ?? "Zlecenie" wg K.C.
    Chyba żeby przed sądem pracy udowodnić że to praca a NIE zlecenie.
    Ale wtedy obowiązuje wypowiedzenie.

    >+ W umowie nie ma nic n.t. okresu wypowiedzenia, jedynie lakoniczny zapis,
    >+ ze:
    >+ "Zmiany umowy wymagaja formy pisemnej pod rygorem niewaznosci"..

    ...no to IMHO też trzeba wypowiedzieć :]
    Ciekawe jak się skończyło ? ;)

    >+ obowiazuje mnie jakis termin wypowiedzenia (tydzien temu zglaszalem szefowi,
    >+ teraz chce to pisemnie zaniesc) :)

    "umowę zmienia się w tej formie w której była zawarta". Zlecenie
    były udzielone i zaakceptowane pisemnie ?

    pozdrowienia, Gotfryd