  • Data: 2012-06-01 11:56:18
    Temat: Re: Umowa z przed 5 lat - książka
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert G wrote:

    > no to trzeba przejrzeć umowę i dowiedzieć się, czy ta umowa nie
    > zezwalała na coś takiego... te umowy bywają pokręcone i czasem z
    > jakiegoś pozornie nieistotnego punkciku, właśnie takie kwiatki
    > wynikają... spece od takich umów są niezłymi magikami hehe wiem
    > coś na ten temat.

    Umowa jest żałosna, napisana jakby przez licealistę.
    Te głupki nawet nie wiedza że pola eksploatacji trzeba wymienić,
    jako listę enumeratywną, a nie pisać "wszelkie pola".

    Jest zapis o ponownym wykorzystaniu materiałów w innej publikacji,
    ale kazdorazowo po uzyskaniu zgody autora i uzgodnieniu wynagrodzenia
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai