eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa przedwstepna kupna mieskzania a klauzula o niewpisywaniu do KW roszczenia z niej wynikajacego... › Re: Umowa przedwstepna kupna mieskzania a klauzula o niewpisywaniu do KW roszczenia z niej wynikajacego...
  • Data: 2004-10-26 21:54:41
    Temat: Re: Umowa przedwstepna kupna mieskzania a klauzula o niewpisywaniu do KW roszczenia z niej wynikajacego...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Oct 2004, MAGISTER wrote:
    [...]
    >+ Jestem swiadomy, ze brak wpisu roszczenia wynikajacego z przedwstepnej nie
    >+ jest najbezpieczniejszy (mozna sprzedac kilka razy to samo mieszkanie

    ...a nie można NIE SPRZEDAĆ żadnego mieszkania ?
    Czyli wariant optymistyczny: dostajesz z powrotem swoje pieniądze.
    Developer miał pożyczkę za darmo :>
    Wariant pesymistyczny... nie, lepiej nie rozpatrywać...

    [...]
    >+ jakiekolwiek posuniecie do zabezpieczenia moich praw moze spowodowac
    >+ natychmiastowe rozwiazanie umowy.

    Przeczytaj tej wyrwany kawałek cytatu z twojej wypowiedzi raz jeszcze...

    Jaka jest odpowiedź na pytanie o cel zapisu ? - żebyś nie miał ŻADNYCH
    praw. Dobrze rozumiem ?

    pozdrowienia, Gotfryd