    From: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa przedwstępna - klasyfikacja
    Date: Sun, 17 Nov 2002 12:08:33 +0000 (UTC)

    Jeszcze jedna uwaga do mojego poprzedniego postu co do "umowy o zawarcia
    umowy".Otoz musimy,moim zdaniem uznac taka forme (jakkolwiek to dziwacznie brzmi)
    ale skoro art 389KC posluguje sie slowami "...zobowiazuja sie..." to mamy wlasnie
    do czynienia z "umowa o zawarcie umowy".
    Tak przy okazji to czy moge Pawla poprosic o podanie mi jakis zrodel gdzie moge
    wyczytac ze umowa przedwstepna jest sposobem zawarcia umowy.Jak we wczesniejszych
    postach napisal ten pomysl narodzil sie na Uniwersytecie Lodzkim,a niestety moja
    wiedza ograniczona jest tylko do slawetnego prof.Szpunara jesli chodzi o Lodz.

    W Tesco mozna jesc bulki, ochrona mi pozwala -
    W Mediamarkcie nie zgadzaja sie zebym jadl paczki-
    (c) Expierd Psycho Ltd -