  • Data: 2006-05-23 16:43:25
    Temat: Re: Umowa o zrobienie Dziecka a odpowiedzialnosc Ojca?
    Od: "bolo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e4vbvn$t18$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zauzmy, ze kobieta prosi mnie o zrobienie dziecka.
    > Mozemy nawet spisac stosowna umowe, ze ja nie bede mial do niego zadnych
    > praw, a Ona nic ode mnie nie bedzie chciala.
    >
    > Czy wg prawa ta kobieta moze w przyszlosci czegokolwiek ode mnie żądać
    > wbrew
    > umowie?
    > Albo inaczej, czy taka umowa jest cos wazna, jezeli prawo zezwala na
    > zasadzenie Ojca o alimenty?

    ostatnio zastanawialem sie nad tym zagadnieniem i wymyslilem, ze jedynym
    sposobem zabezpieczenia sie przed wyplata alimentow jest zastrzezenie
    odszkodowania w wypadku jesli matka wystapi o alimenty lub ewentualnie
    fikcyjna umowa pozyczki z zastrzezeniem ze zwrot pozyczki nastapi nie
    wczesniej niz w momencie wystapienia przez matke o alimenty-mysle ze dobry
    prawnik byl by w stanie to spisac w taki sposob aby obydwie strony byly
    bezpieczne

    --
    pozdrawiam
    bolo