  • Data: 2004-11-07 09:24:33
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji - kilka pytan
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rauf" <r...@N...SPAM.ME.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cmj1uj$anc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Czy sa jakies ograniczania maksymalnej kwoty jaka pracodawca moze narzucic
    > umowie o zakazie konkurencji ktora to kwote pracownik ma zaplacic za
    > swiadome zlamanie tej ze umowy podczas trwania stosunku pracy ?
    >
    > Moj pracodawca przedstail mi umowe w ktorej widnieje suma 350 000 zl z
    > zlamanie tej ze umowy.

    Nie przejmuj się tymi umowami. Zgodnie z tym że każdy człowiek ma prawo do
    pracy, takie umowy są NIELEGALNE!
    Oni powinni w inny sposób Ciebie motywować abyś nie musiał iść do
    konkurencji dorabiać do ich zasranej pensji jaką ci płacą.
    To jest po pierwsze. Po drugie używanie bata na pracownika w postaci np.
    takiej umowy nie doprowadzi do rozwoju firmy, ale do jej upadku.

    Chyba byłbys głupi jakbyś im zapłacił :)))

    Zapluty Karzeł Reakcji