  • Data: 2011-01-20 18:21:09
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jan 2011, Jotte wrote:

    > Dodam, że pierwsza umowa o zakazie nie jest w specjalny sposób
    > powiązana z żadną umową czy to zlecenia, czy o pracę.

    Zgoda.
    Ale jest to IMVHO typowa "umowa o zawieranie umów" (określa warunki
    ramowe, a że tylko jeden z nich...)
    Jest więc w sposób oczywisty powiązana z pozostałymi umowami z tym
    podmiotem, a jak rozumiem pytanie brzmi: "czy jakkolwiek przekłada
    się ona na powiązania ze stosunku pracy".
    Mi na 1. rzut oka wychodzi że może, ale *w odniesieniu* do
    roszczeń ze stosunku pracy nie może być mniej korzystna niż
    przepisy KP.
    Wobez pozostałych - mogłaby.
    Coś przeoczyłem? ;)

    > Że też ciągle trafiają się niby dorośli frajerzy, którzy byle co im podsunąć
    > to podpiszą...

    Ktoś tu proponował podsuwanie weksli in blanco ;)

    > A gdzie coś piszesz o innych niż pierwsza umowach o zakazie konkurencji?

    Mogło nie być, IMVHO.

    pzdr, Gotfryd