  • Data: 2011-01-20 19:51:30
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Katarzyna Kowalczyk" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:d892cbfe-3df5-4cb7-b2ac-696538ccbf1a@j19g2000pr
    h.googlegroups.com...

    > Ale gdybyś był łaskaw nie pomijać oczywistej sprawy prawidłowego
    > skonfigurowania czytnika (co jest przecież czynnością prostą), bo twojej
    > pisaniny nie chce się odcyfrowywać - to byłoby fajnie.
    Uzywam bramki google,
    I to jest błąd.

    > moze brak polskich znakow ulatwi czytanie.
    Trochę tak, ale brak znaków cytowania.

    Tresc umowy (sensowna czesc):
    Umowa o zakazie konkurencji:
    (..) zwana dalej Zamawiajacym a (...) zwanym Wykonawca, zawarto umowe
    o nastepujacej tresci:
    Ewidentne wskazanie na umowę cywilno-prawną. Nie dotyczy pracownika.

    $1
    p1. Wykonawca zobowiazany jest powstrzymywac sie od podejmowania
    dodatkowego zatrudnienia lub jakiejkolwiek dzialalnosci (posredniej
    lub bezposredniej) na rzecz podmiotow wspolpracujacych ze zlecajacym
    A miał być zwany Zamawiającym, nie zlecającym...
    Ciekawe, swoją drogą, skąd wykonawca ma wiedzieć o wszystkich
    współpracujących podmiotach, aby - boże broń - nie złamać umowy? :)

    p2. Podczas wykonywania prac na rzecz zlecajacego, (...)
    Jak jest pracownikiem to już nie ma zlecającego tylko pracodawca.

    $2. W razie wyrzadzenia zlecajacemu szkody na skutek naruszenia zakazu
    (...)
    No - co w razie wyrządzenia szkody zlecającemu?

    2. Umowa obowiazuje od 1 stycznia 2010, a konczy sie po uplywie dwoch
    lat od zakonczenia wspolpracy ze zlecajacym
    A skąd wiadomo, że współpraca została zakończona i kiedy? Przecież
    zleceń/dzieł było kilka.
    I co to w ogóle znaczy współpraca?

    Wg mnie ta umowa zawiera takie błędy, że nie warto się nią przejmować. Ja
    nie wiem jak w ogóle dorosły człowiek może coś takiego podpisać.

    --
    Jotte