  • Data: 2003-02-09 12:03:40
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik hADeSik napisał:
    > ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    >
    > no to faktycznie nie przemyślałem...
    > a w takim razie mam inne pytanie: firma zatrudnia 16 osób na umowę o
    > pracę i ponieważ był taki obowiązek to ma regulamin pracy oraz
    > wynagradzenia - czy teraz ma je zlikwidować?
    > czy na nowych umowach o pracę oraz angażach ma wpisywać te wszystkie
    > *dodatkowe informacje* , czy może posługiwać się dalej regulaminami,
    > które powstały wcześniej?

    A czytaty jest? Bo że pisaty to widac.
    Napisałam "nie muszą". To nie znaczy że "NIE MOGĄ".
    Moga, a jak juz maja to problem z głowy.

    Natomiast co do likwidowania istniejących regulaminów, to ja sie nie
    wypowiadam. Przepis jest tak świeży że nikt nic nie wie...

    Zresztą pożądnego wzoru umowy dla tych bezregulaminowych przedsiębiorstw
    ciagle znaleźć nie mogę. Formularze IPS oferują jedynie wzorek
    minimalistyczny zakładajacy istnienie regulaminów.
    Bede musiała siąść z KP i sama cos wydumać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl