    From: "dan" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o prac
    Date: Wed, 13 Jul 2005 19:41:49 +0200

    Użytkownik "dan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:db3j6b$qa5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "artur" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wg mnie nic nie zrobisz. Oczywiscie mozna by toczyc akademicka dyskusje o
    > wadzie oswiadczenia woli spowodowanej grozba odmowy zaplaty wynagrodzenia
    > i zwiazanej z tym mozliwosci uwolnienia sie od skutkow takiej czynnosci
    > prawnej, ale nie sadze zebys mial zamiar podejmowac takie dzialania.
    > Zawarles taka a nie inna umowe i koniec. Pozostaje ci oczywiscie mozliwosc
    > zwrocenia sie do pracodawcy o zawarcie aneksu zmieniajacego rodzaj umowy z
    > okreslonej na nieokreslona. Skoro takie uzgodnienia czyniles wczesniej to
> [...]

    A tak w ogole to mozesz powiedziec Pani kadrowej , ze jej zachowanie
    wypelnialo znamiona przestepstwa z art. 191 kk. Zlosliwa odmowa wyplaty
    wynagrodzenia to przestepstwo z art 218 kk. Grozba popelnienia przestepstwa
    w celu wymuszenia okreslonego dzialania (podpisania umowy okreslonej tresci)
    to przestepstwo z art 191 kk. Zagrozenie - do 3 lat pozb. wolnosci. Moze
    pomysli zanim nastepnym razem zrobi cos rownie glupiego.

    Dan