    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o niekonkurencji - problem
    Date: Mon, 31 Mar 2003 22:46:59 +0200

    | To nieprawda. Ten przepis, co wyraznie stwierdzono w orzecznictwie i
    | doktrynie, dotyczy swiadczenia _fizycznie_ niemozliwego, a nie
    | nieoplacalnego ekonomicznie.

    A kto tu mówi o nieopłacalności ekonomicznej? Jeśli zdołamy udowodnić, że
    zatrudnienie się przez Zofię jest niemożliwe z uwagi na fakt, że trenerów
    nikt nie zatrudnia, to będzie to właśnie świadczenie niemożliwe, a nie
    nieopłacalne. Z tego powodu sugerowałem, by w pierwszym piśmie nie pisać o
    tej nieważności umowy. Jak się zorientują, to są gotowi wskazać jej firmę na
    drugim końcu Polski. Wówczas właśnie możesz mieć rację, że umowa będzie
    ważna, bo świadczenie będzie możliwe, tylko nieopłacalne.

    | Czemu niezbywalne? A raczej - to, ze ktos ma te niezbywalen (
    | osobiste ) jest malo istotne, wazenijsze sa te zbywalne.

    Niezbywalne, ponieważ tak stanowi USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie
    autorskim i prawach pokrewnych. Ale powyższy fakt nie ma większego znaczenia
    w tej sprawie.