  • Data: 2007-09-07 20:53:44
    Temat: Re: Umowa o dzieło + własna firma
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 07 Sep 2007 20:59:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Natomiast jeśli się pytasz, czy prowadząc DG możesz rozliczać się na
    > starych zasadach, to znaczy aby zleceniodawca pobierał i odprowadzał
    > zaliczki na podatek dochodowy - tego nie wiem. Prowadząc DG nigdy się
    > nad tym nie zastanawiałem, bowiem łatwiej jest zawsze wystawić fakturę

    Temat raczej na pl.soc.prawo.podatki - tam udzielą właściwej odpowiedzi :)
    Teoretycznie się to nie kłóci, ale zdaje się że nie wolno mieć umów o dzieło
    zahaczających o zakres działalności gospodarczej... Przy czym zaznaczam że
    _wydaje mi się_ i być może coś pomieszałem :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004