  • Data: 2009-06-25 09:26:40
    Temat: Re: Umowa o dzieło - student
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:

    > Wydaje mi się, że absolutorium, bo wówczas tracisz status studenta.
    > Wszak pracy możesz nigdy nie obronić albo przekładać ją w
    > nieskończoność. A studentem już nie będziesz.

    Na gruncie Prawa o szkolnictwie wyższym z 2005 r. w dwójnasób bzdura. 1.
    Nie istnieje coś takiego jak "absolutorium". Ukończenie studiów=złożenie
    pracy dyplomowej+jej obrona na egzaminie dyplomowym. Jeśli nie spełnisz
    tych warunków to - w świetle prawa - nie ukończyłeś studiów.
    2. Regulamin studiów może przewidywać np. ile razy można powtarzać rok i
    wznawiać studia. I najczęściej przewiduje.