    From: lukebe <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło - problem z wyegzekwowaniem zapłaty
    Date: Wed, 23 Aug 2006 10:16:02 +0200

    Lookasik napisał(a):

    > wezwac do zaplaty a pozniej pozew do sadu.

    Dziś odbyłem rozmowę podczas której Prezesunio stwierdził że kasy nie
    ujrzę. Tu mam pytanie - wezwanie kierować do Prezesa czy do
    Stowarzyszenia? Chcę uniknąć ewentualnych błędów proceduralnych (tak się
    to chyba nazywa).
    Jeszcze jedno. Nie mam umowy na sierpień (i raczej nie będe miał).
    Jednak ze strony internetowej jednoznacznie wynika że prace były
    wykonywane, poza tym jako jedyny mam dostęp do serwera (hasła). Czy te
    należności też moge egzekwować czy nie mam raczej szans (brak umowy).

    Pozdrawiam,
    Łukasz.