  • Data: 2006-08-23 13:14:12
    Temat: Re: Umowa o dzieło - problem z wyegzekwowaniem zapłaty
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mam nadzieję, że oczywiście wziąłeś ze sobą dyktafon?

    niestety nie

    > To zależy, czy uda ci się udowodnić przed sądem że umowa była, tylko
    > jeszcze nie spisana (ustna).

    Umów jest kilka (5 jeśli dobrze pamiętam), spisywane co miesiąc - była
    to po prostu kontynuacja - tak jak pisałem fakt wykonania aktualizacji
    jest bezsporny (informacja o akcji przeprowadzanej 25 sierpnia,
    informacja z datą aktualizaci - choś akurat to żadnym dowodem nie jest)

    > Poza tym skoro masz hasło do serwera... ;->

    nie chcę przeginać ;)