  • Data: 2006-08-24 05:10:24
    Temat: Re: Umowa o dzieło - problem z wyegzekwowaniem zapłaty
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Kwestia udowodnienia - on może np. powiedzieć, że niczego nie zamawiał,
    > a ty to sobie sam zrobiłeś gratis w ramach "promocji".

    Sam od siebie zrobić nie mogłem gdyż zawsze umieszczem na stronie to, co
    od stowarzyszenia dostanę mailem.

    > Dlatego tak ważnym narzędziem jest dyktafon.

    Tu akurat jest szansa - teraz mam przy sobie i jak się coś pojawi to
    nagram, jednak jak to jest z tym materiałem dowodowym w przypadku gdy go
    zdobędę bez wiedzy Prezesa (przecież nie postawię go przed nim i nie
    powiem :Wie Pan, teraz będę to nagrywał" tylko będe miał np. w kieszeni
    czy coś).