  • Data: 2005-08-08 23:25:28
    Temat: Re: Umowa o dzieło a legalność oprogramowani
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09/08/2005 00:37, Jakub wrote :

    > ...przybiera trochę głupiej formy, nie uważasz? Ja na przykład teraz mógłbym
    > napisać:
    > "na teorii to się może znasz ale z praktyką..."
    > I prosze nie odpowiadaj na to bo wiem że to jest tak samo głupie.

    Przepraszam jeśli poczułeś się obrażony. Po ponad roku na pl.soc.prawo,
    nauczyłem się, że każdy kto pisze, że potrzebny jest nakaz sądowy wiedzę
    czerpie z amerykańskich filmów. (Zapytaj się swojego rodzica kiedy
    ostatnio dokonywał przeszukania na nakaz sądowy).

    Rozumiem, że powyższa uwaga co mojej znajomości praktyki była tylko
    przykładem, nie zaś zarzutem, czy tak?

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession