  • Data: 2002-01-19 00:17:34
    Temat: Re: Umowa na czas okreslony i wypowiedzenie
    Od: "asewr" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Całkiem niezle jest czasem precyzowac pytanie, jakie sie stawia, ale to
    > tylko czasem i za bardzo sie nie przejmuj, przeciez zawsze moge zlapac
    > tarocika, szybko postawic i od razu bede wiedzial, o co pytasz.
    > Marek JAnczur

    Pytanie sprecyzowalem w watku:
    z 16 stycznia 2002 18:23
    Umowa na czas okreslony - wypowiedzenie i ustawa o ochronie lokatora

    ale bez odzewu ...

    Mimo iz interesuje mnie zagadnienie umow na czas okreslony i wypowiedzenia
    w odniesieniu do lokatora to kazdy inny odzew tez jest mile widziany

    Z drugirj strony w obecnym watku nie sprecyzowalem ze chodzi o umowe o prace
    a zalezalo mi bardziej na informacjach ogolnych

    Z Twojej odpowiedzi wiem juz iz w przypadku umowy o prace, zawartej na czas
    okreslony, zasade niewypowiedzialnosci umowy mozna obejsc
    ale jak to jest w innych przypadkach i skad sie wziela taka ABSURDALNA (moim
    zdaniem) zasada nadal nie wiem