  • Data: 2002-01-21 23:00:20
    Temat: Re: Umowa na czas okreslony i wypowiedzenie
    Od: "asewr" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > To pytanie w 90 % jest zadawane w odniesieniu do prawa pracy. Przytoczyles
    > tez ograniczenie wynikajace z prawa pracy. Stad MJ potwierdzil, ze ono
    > faktycznie istnieje i opisal Ci je.
    > Nie spodziewasz sie tez chyba, ze odpowiadajacy beda przegladac wszystkie
    > Twoje wczesniejsze watki.
    > Co do umowy najmu, to mozliwosci wypowiedzenia zostaly w niej tak
    skrajnie
    > ograniczone (kiedy weszla ta slynna ustawa o ochronie praw lokatorow, pare
    > osob o nia pytalo i w kilku watkach opisywalam te kwestie- polecam zajrzec
> [...]

    Tak tez zrobilem tzn. przed wejsciem ustawy w zycie zawarlem umowe na 2 lata
    czyli
    teraz jest ona na 3 lata
    ale problem w tym iz moj prawnik usuluje mi wpoic ze tekiej umowy, nawet na
    podstawie
    ustawy o ochronie lokatora (ktora daje pewne mozliwowci wypowiedzenia) , nie
    moge wypowiedziec !
    Wiec jak to jest ?

    Nie pytam sie wiec jaka umowe mam zawrzec bo te mam juz zawarta !