    From: Maverick <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa do konca lutego - brak obowiazu chodzenia do pracy
    Date: Wed, 04 Feb 2009 16:18:47 +0100

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał
    > w wiadomości news:1233759282.13881@bongos2.pseinfo.pl...
    >
    > Sądzicie, że umieszczenie takiego zapisu w grafiku nie jest
    > wystarczające dla przyjęcia, że forma pisemna została zachowana.
    > Warunek, by grafik miał podpis przełożonego, a niebyła to kartka papieru
    > z tabelką jedynie. Skoro w grafiku ma same wolne, to moim zdaniem jest
    > to jednoznaczne z pisemnym zwolnieniem z obowiązku świadczenia pracy.

    Zapewne bedzie - tylko najpierw trzeba miec oryginal tego grafiku w rece
    (bo raczej zdjecie lub xero bedzie watpliwe dla sadu (moze byc
    watpliwe)) - a o to przeciez sie rozchodzi.

    Jesli wszystko jest w porzadku to slowa wystarcza - ale slowa sa ulotne
    i w razie problemow i checi dochodzenia swojego/obrony przed sadem
    najlepszymi dowodami sa odpowiednie papierki.

    Oczywiscie to sad decyduje co uznaje za dowod i co jest wiarygodne - ale
    spisanie takich spraw na papierze duzo ulatwia.

    --
    Regards,
    Maverick