  • Data: 2004-10-12 21:26:55
    Temat: Re: Umorzenie zaległych składek ZUS - rozprawa w Sądzie Pracy
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ckhcvn$65a$1@news.onet.pl...

    > skąd ten pogląd?

    Czy ja wiem skad ? Z czegos w rodzaju wiedzy ogolnej...? Nie twierdze, ze na
    pewno sluszny.

    > możesz rozwinąć?

    Ale co tu rozwijac ? Mam wrazenie, ze przerwac bieg terminu przedawnienia
    mozna skutecznie tylko raz. Potem biegnie on od poczatku, dobiega do konca i
    tyle. Bez wzgledu na to co by nie zrobic.

    Inna kwestia jest czy obecnie istniejaca nierownosc statusow ZUS-u i
    platnikow (ktorzy moga sie domagac zwrotow nadplat w ciagu 5 lat, a nie
    10-ciu) jest w ogole zgodna z konstytucja. Ale jak przypuszczam nikt sie tym
    nie przejmie, albo TK znowu oglosi, ze wprawdzie jest niezgodna ale
    obowiazuje.

    marekz