  • Data: 2008-02-12 23:12:48
    Temat: Re: Umorzenie postępowania przed rozpoczęciem rozprawy (kpk)?
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 23:49, t...@g...com wrote:

    > Wiekie dzięki za sugestie. A więc tak, na sprawie druga strona
    > proponowała ugodę, czyli oskarżyciel. Odpowiedziałem, że nie ma takiej
    > opcji, co sędzinę trochę zdziwiło. Krótko mówiąc druga strona jakby
    > nie chce rozstrzygac o meritum gdzie mam rację, chcieliby zatuszować
    > sprawę i wynajęli do tego renomowaną kancelarię.
    > Przygotowałem pismo pod tytułem wniosek o umorzenie postępowania z
    > powodu oczywistego braku faktycznych podstaw oskarżenia, ...którego
    > nie złożyłem. Skladanie wniosku, który będzie odrzucony wydało mi się
> [...]

    jeśli można prosić o radę, taki dylemat do wniosku o umorzenie
    postępowania pasuje np. takie zakończenie:
    "Mając powyższe na uwadze wnoszę o umorzenie postępowania z powodu
    oczywistego braku faktycznych podstaw oskarżenia."

    Ale jak zakończyć odpowiedź na akt oskarżenia, czy jakiekolwiek
    wnioskowanie ma sens? To jednak nie proces cywilny. Jak można
    standardowo zakończyć odpowiedź na akt oskarżenia (konkretnie o
    pomówienie)?

    Pzdr,