  • Data: 2011-02-06 22:19:08
    Temat: Re: Ultimo niespłacany kredyt zmarłego
    Od: pamiwak <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-06 21:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak był przyjęty spadek, dlaczego i czy było cokolwiek innego wartościowego?

    > Dogadałeś się na piśmie?

    Nie, słownie, z babką z banku. Ogólnie dziwna sprawa bo bank nie chciał
    nawet dać do wglądu kopii umowy o ten cały ROR. W domu tego nie
    znalazłem. Po prostu po śmierci wysłałem akty zgonu do różnych banków,
    cześć kredytów została umorzona, a część nie ,tak jak np ten. No i na
    "gębe" rozłożono to nam na raty.

    > To nie przyszło. Podstawowa zasada: z windykatorkami się nie rozmawia.
    > Tylko z ewentualnym wierzycielem.

    > Chyba oszalałeś... Chcesz fałszować podpis nieboszczyka?

    No tak myślałem...

    Chyba nie jestem w stanie.

    W dniu 2011-02-06 21:36, Samotnik pisze:

    > Jak wyglądały sprawy spadkowe? Podstawowe pytanie.

    Hmm, nijak, po prostu, ojciec umarł, generalnie nic nie miał poza
    mieszkaniem wspólnie z matką oraz kredytami. Nic nie robiliśmy ze
    spadkiem, myślałem że to jakoś z automatu przechodzi na matkę;)

    Ok, więc co powinienem zrobić, wpłacić resztę zadłużenia do banku czy
    jak? Z banku też nic nie przyszło, od razu z ULTIMO. Dziwne jest właśnie
    to że na tych papierach figuruje ojciec