  • Data: 2006-04-22 10:52:59
    Temat: Re: Ulga za korzystanie z dostepu do internetu
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał:

    > Co innego gdybym wynajmował pokój...,
    Z życia (mojego) wzięte: córka wraz z koleżanką wynajmują mieszkanie,
    z tym, że włascicielka zostawiła sobie jeden pokój i zastrzegła prawo
    do 'okresowego zostawania', gdy po pracy nie chce się jej wracać do
    domu na wsi. Ale to tak na marginesie.

    >Oczywiście, ja nieśmiało chciałem zwrócić uwagę na to co US może zrobić.
    A wracając do wyjaśnienie M.F., które podałeś-tam nie upierają się, by
    okazywać dowody zapłaty i do tego udokumentowane kto je poniósł.
    Wystarczy "posiadanie przez podatnika zapłaconej faktury", czyli
    wystarczy, że jest zapłacona. Można np. wziąć od dostawcy
    zaświadczenie, że f-ry zostały zapłacone.
    Inna rzeczą jest to, że tak naprawdę właścicielka z tego internetu nie
    raczej korzysta, a zwłaszcza, jeśli można dowieść, że tam nie
    mieszka. Tylko komu z pracowników będzie się chciało robić
    dochodzenia, trudzić się, udowadniać.

    --
    Artur Golański