  • Data: 2004-01-28 15:56:26
    Temat: Re: Ulga odsetkowa - kredyt w obcej walucie
    Od: art<a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Który to urzad skarbowy w toruniu wydaje takie interpretacje?
    Pierwszy czy
    > drugi? Masz to na pismie czy tylko z agencji jpp (jedna pani
    powiedziala)?
    > Jesli na pismie, to przeslij ksero naczelnikowi z zapytaniem, na jakiej
    > podstawie pracownicy tak interpretuja ordynacje podatkowa.

    Urząd Skarbowy w Siedlcach (skad Toruń?). Powiedziała mi tak kobieta
    w inforamacji podatkowej, że teraz zmieniła się ustawa i nasz kochany
    ustawodawca (pod postacią któregoś barana - Pola, Bauca czy innego,
    nieważne) zmienił zapis w niej dotyczący waluty.

    Hm...
    Sam już nie wiem, moze jednak zaryzykowac i wypelnić PIT-2K. Mam
    zestawienie z banku co do wysokości rat wraz z odsetkami (w CHF) z
    terminem platnosci, oraz potwierdzenia przelewow z dnia platnosci
    (kurs wiec można łatwo ustalić w przybliżeniu z dnia platnosci).

    ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info