eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
  • Data: 2022-05-31 00:59:25
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2022 o 09:14, Kviat pisze:

> [...]
    > puli produkcji węgla i stali, aby zapobiec wojnie gospodarczej[17]. Było
    > to urzeczywistnienie planu opracowanego przez Jeana Monneta, a
    > upowszechnionego przez francuskiego ministra spraw zagranicznych Roberta
    > Schumana[18]. W dniu 9 maja 1950, który później został ustanowiony Dniem
    > Europy[19], Schuman przedstawił propozycję utworzenia organizacji
    > europejskiej, twierdząc, że jest to niezbędne do utrzymania pokojowych
    > stosunków[18]. Propozycja ta, znana jako deklaracja Schumana, jest
    > uważana za początek dzisiejszej Unii Europejskiej[20]"

    Ale wiesz, ze to nie o wojnę czołgami chodziło? Tak na wszelki wypadek
    zapytam, czy zrozumiałeś to, co skopiowałeś.

    > Nie, nie wszyscy.
    > Tylko ci, którzy twierdzą, że te prawa wprowadzano z braku wolnej
    > przestrzeni, na których można toczyć wojny.

    Czyli oni prawo wojny wymyślali, by sobie swobodnie węglem i stalą
    handlować?

    > Jak dziecko we mgle...
    > (że też takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłym ludziom...
    > policjantowi... to jest dramat)
    > Możesz na początek nie usprawiedliwiać bandytów wojną "bo na wojnie się
    > strzela i broni kolegów z czołgu".

    Mogę, ale to niewiele zmieni. To są po prostu fakty.

    > To tłumaczenie dziesięciolatka, który jeszcze nie dojrzał emocjonalnie i
    > nie wszystko jeszcze rozumie.

    W sumie masz rację. Spróbuj zrozumieć.

    --
    Robert Tomasik