  • Data: 2022-05-29 16:46:54
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej sceptycyzm.

    Swójh sceptycyzm opierasz na braku wiedzy. Wiedzę dostałeś choćby w
    linku do bellingcata i dalej uważasz że nie masz wiedzy.

    > Boję się, że dokładnie tak to w praktyce wygląda. Oczywiście możemy to
    > potępiać, tym nie mniej takie są prawa wojny.

    Czyli ruskie strzeają do cywilów dlatego że strzelają do wszystkiego, a
    nie dlatego że ich rzekomi cywile atakują. Może i tak. Ale dodatkowo
    ręce im z tyłu wiążą? Chyba że to też taka inscenizacja.

    > Wcześniej raczej nie, albowiem byłyby - moim zdaniem  - widoczne na
    > filmie z drona. One przecież przecinają całą szerokość ulicy, a
    > przeciwległą (do strony, z której filmuje dron) krawędź ulicy widać.

    Jakby nie było, to nie są nieruchości - moga się pojawiać i znikać -
    niczego to nie dowodzi.

    > Dasz link? Bo jak dotąd widziałem film z drona, fotki ofiar oraz zdjęcie
    > z Google tego miejsca przed wojną zapewne zrobione.

    https://www.bellingcat.com/news/2022/04/04/russias-b
    ucha-facts-versus-the-evidence/

    Tu chyba było. Nie bardzo mogę teraz oglądać.

    > No właśnie nie. Nie twierdzę, że podrzucono je, ale niekoniecznie muszą
    > być powiązane z tym zdarzeniem przedstawionym na filmie z drona.

    Jak nie są? A co na tym filmie pokazano jak nie zastrzelenie rowerzysty?
    Nawet jakby się okazało że innego, to znaczy tylko tyle że zastrzelili
    dwóch - w czym niby to miałoby być lepsze?

    > Po za
    > tym należałoby jeszcze do pełnej oceny zobaczyć zdjęcie z miejsca
    > ustawienia bliższego rowerzyście BWP oraz zapytać żołnierza, czym
    > kierował się naciskając spust.

    No to pytaj. Ja tam widzę, to co widać. I że przyszły orki i zostawiły
    za sobą trupy cywili. Możliwości są dwie - seryjne samobójstwo,
    mistyfikację ukrainców którzy pozabijali cywili pod fałszywą flagą albo
    że ich pozabijały orki. Sprawa niby oczywista, no ale ty masz wątpliwości.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!