  • Data: 2022-05-29 22:21:40
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > W pustym mieście odnaleziono kilkaset ciał - również ze związanymi z
    > tyłu rękami. Więc tak średnio puste było.

    Musisz mataczyć i "być nieprecyzyjny" *na grupie prawo*?
    Jeszcze dokładnie nie *policzyli* ile ciał w tym dokładnie ile ze
    związanymi rękami?

    *Samo* związanie rąk można wyjaśnić po linii "zabity przypadkowym
    ostrzałem w trakcie konwojowania". Czy ty do kurwy nędzy nie potrafisz
    sklecić oskarżenia kompletnego. tylko coś co na pierwszy rzut oka
    wygląda jak bardzo dziurawa skarpeta? Nie masz wyczucia ile trzeba
    podać by być przekonującym nie tylko dla już przekonanych?

    IMHO *Na grupie prawo* nie operowanie dokładnymi liczbami (z podaniem
    źródła) co do sztuki może sugerować udział w zabawie w medialny głuchy
    telefon (i to jeszcze z udziałem propagandy wojennej) albo ustawianiem
    emocjonalnego odbioru przez stronę sporu.

    Przedobrzyłeś z "doskonałością"
    https://pl.wikiquote.org/wiki/Antoine_de_Saint-Exup%
    C3%A9ry

    --