  • Data: 2004-11-08 19:27:57
    Temat: Re: "Ujaić" komornika - jak???
    Od: "Grzegorz" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Wojciech Czaplicki" <k...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > [cut]
    >
    > Wysłąłeś wniosek przeciw komornikowi, do tego komornika?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof "Goomich" Ferenc
    > g...@u...to.wp.pl   UIN: 6750153
    > Kto wie, co by odkryl Kolumb, gdyby na drodze nie stanela Ameryka...

    Od dłuższego czasu zastanawiam się nad jakością informacji na tym forum -
    ciekawe co to jest wniosek przeciwko komornikowi - może chodzi o skargę na
    komornika do prezesa sądu okręgowego, w którego okręgu komornik ma swój rewir,
    a może jest to skarga na czynności komornika z 767 kpc a może nowy jeszcze nie
    znany ustawodawcy sposób strofowania komornika - wniosek przeciw, a może
    właściwsze byłoby wnioskowanie o niedoradzanie głupot, które nie mają wiele
    wspólnego z litera prawa? Od prawników zależy ład w przestrzeganiu prawa, na
    forum prawa doradzać powinni ci, którzy wiedzą coś o prawie. W innym wypadku
    mamy doczynienia z nowotwórstem, które może spowodować poważne szkody temu, kto
    nieświadomie z takiej "betonowej" rady skorzysta.
    Grzegorz