  • Data: 2012-03-23 15:22:34
    Temat: Re: Udziały w serwisie internetowym, DG
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-23 15:17, Olgierd pisze:

    > To może być aport, nawet w postaci owego serwisu. Pod warunkiem, że
    > serwis jest już wykonany.

    Tylko wtedy nie jest to kwestia 24 godzin. no i nie należy zapominac o
    opłatach przy rejestracji tego tez wychodzi ok 3 tys. Ale to i tak
    pryszcz, bo tu jeszcze dochodzi pełna ksiegowość, a tę ciężko jest
    prowadzić samemu... Więc kolejne kilka stówek miesięcznie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl