  • Data: 2012-03-26 09:23:16
    Temat: Re: Udziały w serwisie internetowym, DG
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-23 16:15, tomekx pisze:
    > No o takich możliwościach to ja Panowie wiem...
    > Tylko czy jakoś inaczej można nabyć 50% udziałów w serwisie internetowym?
    > Jakaś umowa notarialna czy coś? Bo spółkę to założymy może za jakieś pół
    > roku, albo trochę więcej -jeśli będzie dobrze.
    >
    > Strona na start jest warta ok 20tyś. więc by spokojnie aportem przeszła na
    > start spółki... no ale póki co dobrze by było to prowadzić na zwykłej DG...
    > przynajmniej przez pół roku :)

    Tylko mogą być za pół roku komplikacje ze zmianą umów długoterminowych,
    jeśli takie macie z klientami, jeśli założycie nową spółkę i pod jej
    szyldem będziecie chcieli dalej prowadzic biznes... Bez kombinacji wtedy
    sie nie obędzie. Więc jesli to kwestia pół roku a nie kilku lat, to bym
    nie kombinował, bo zyski z kombinacji będą znikome, a mogą pojawić sie
    straty.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl