  • Data: 2004-06-02 22:01:41
    Temat: Re: Udzial wlasny w OC(?) -- Art. 363 kodeksu cywilnego
    Od: "Andrzej" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uzytkownik "Adam Dwojnowski" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Udzialem wlasnym na pewno nie, bowiem Ty nie masz z nimi zadnej umowy,
    > która by cos takiego mogla okreslac. Odmiennie jest przy AC i tam takie
    > praktyki sa dozwolone.
    >
    > Natomiast jak rozumiem, to PTU implikuje, iz przywrócenie stanu
    > poprzedniego nie jest mozliwe. Tu troche maja racji, bo skad wezma
    > pognieciona podobnie do Twojej maske. I w tym zakresie zacytowany artykul
    > by akurat mial zastosowanie. Czyli pokrywaja wartosc naprawy z wylaczeniem
    > maski oraz 50% wartosci maski (wywód odnosnie 50% dalej).

> [...]

    To jakas bzdura!
    W OC komunikacyjnym nie ma zadnego udzialu wlasnego - ba - w tej chwili tj.
    od 1 stycznia 2004 nie ma nawet franszyzy czyli minimalnej wysokosci
    odszkodowania - TU ma obowiazek pokryc szkode w calosci - rzeczowa do
    równowartosci 250.000 euro a osobowa do 350.000 euro - jedynym wyznacznikiem
    jest ustawa z dnia 22 maja 2003, która weszla w zycie z dniem 1 stycznia
    2004.

    Nie daj sie zwiezc - próbuja Cie okrasc...

    Pozdrawiam.

    Andrzej