  • Data: 2011-03-25 14:03:57
    Temat: Re: Udział w komisji wojskowej
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2011 14:55, witek pisze:

    > wiesz, pojechałem w tamtym roku z "tatusiami" na kamping.
    > Jak przyszło do rozstawiania namiotów, to myślałem, że będe musiał na
    > szybko jakieś panny wzywać żeby pocieszyc te cielaki.
    > Faceci w wieku 25 - 35 lat. Same lewe ręce. I ani jednej prawej.
    > "Nie da sie. nie umiem. dlaczego ja. no to musimy zrobic zebranie i
    > zaplanowac czynnosci, żeby sie nie dublować i sobie w droge nie
    > wchodzić." i podobne pierdoły jak już podnieśli swoje tyłki.

    To nie jest wina braku służby wojskowej tylko przejścia kursu z
    zarządzania i marketingu ;->

    Dla Twojej informacji: w kamasze mnie nie wzięli, a dom zbudowałem w
    dużej części sam. Fundament robiła ekipa, a stan surowy zamknięty ekipa
    ze mną jako pomagierem. Cała reszta (instalacje, ocieplenie, wykończenie
    wnętrz, zbudowanie szopy na drewno) - zrobiłem własnoręcznie. Nawet
    płytki na kominie kładłem sam.

    A namioty ustawiałem samodzielne duuuuuużo przed wiekiem poborowym.