eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUdostępnienie umowy przedwstępnej przed podpisaniem (nieruchomości) › Re: Udostępnienie umowy przedwstępnej przed podpisaniem (nieruchomości)
    Date: Mon, 12 Sep 2005 21:13:36 +0200
    From: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Udostępnienie umowy przedwstępnej przed podpisaniem (nieruchomości)

    > Shymi wyskrobał(a):

    "jakby pytali o wzór umowy, to w żadnym razie nie pokazujcie, tylko
    powiedzcie że nie ma bo notariusz ją pisze tego samego dnia (RORFL)"

    "jeśli będą bardzo upierdliwi, nie mówcie, że to niemożliwe, tylko
    przeciągajcie. Powiedzcie, że zapytacie szefa, albo że może da się to
    zrobić, ale że możecie pokazać na dzień wcześniej. Klient i tak już
    będzie zdecydowany, więc się nie wycofa, bo będzie mu głupio"