eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUdostępnienie umowy przedwstępnej przed podpisaniem (nieruchomości) › Re: Udostępnienie umowy przedwstępnej przed podpisaniem (nieruchomości)
  • Data: 2005-09-27 14:48:28
    Temat: Re: Udostępnienie umowy przedwstępnej przed podpisaniem (nieruchomości)
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał w
    wiadomości news:4325cdb2$0$6494$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Shymi wrote:
    >
    > Ja tu widzę ewidentną ściemę i w ogóle zrezygnował bym w tej sytuacji z
    > kupna. Prawnicy sprzedającego pewnie parę tygodni siedzieli nad tą umową,
    > a ty masz się zapoznawać w 5 minut?
    >
    > Niestety, standard w anszym kraju

    Ja z czymś podobnym spotkałem się w sklepie z panelami podłogowymi. Firma
    sprzedaje towar wraz z usługą. Na pytanie, czy mogą mi dać do zapoznania się
    umowę jaką będą chcieli ze mną podpisać odpowiedzieli, że nie ma takiej
    możliwości i dadzą mi ją jak ją podpiszę.
    Umowa ma dotyczyć wykonania montażu tych paneli podłogowych.

    Po zapoznaniu się z umową (dali mi ją przeczytać na miejscu trzymając mnie
    za rękę) okazało się, że umowa jest wybitnie niekorzystna i są tam takie
    postanowienia że głowa boli.

    Nie będę pisał co to za firma bo nie zasługuje na reklamę :-) .