  • Data: 2007-07-26 14:17:42
    Temat: Re: Ubikacje wspólne/oddzielne damskie i męskie?
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TomaSz. pisze:

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
    > z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych,
    > jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

    a mi się wydaje że zastosowanie tutaj ma prędzej "ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ, z dnia 26 września 1997 r. w
    sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. (Dz. U. Nr
    129 poz. 844)":

    Rozdział 4

    Ustępy

    § 28.
    1. Na każdych trzydziestu mężczyzn zatrudnionych na jednej zmianie
    powinna przypadać co najmniej jedna miska ustępowa i jeden pisuar, lecz
    nie mniej niż jedna miska i jeden pisuar przy mniejszej liczbie
    zatrudnionych.
    2. Na każde dwadzieścia kobiet zatrudnionych na jednej zmianie powinna
    przypadać jedna miska ustępowa, lecz nie mniej niż jedna miska przy
    mniejszej liczbie zatrudnionych.

    całość tutaj http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/0690.htm