  • Data: 2003-07-21 11:12:44
    Temat: Re: Ubieranie sie w pracy...
    Od: "...:: Krzys ::..." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl.nospam> napisal w wiadomosci
    news:mrhnhvsolikr79n5itnh9vqsfp5mru5092@4ax.com...

    > U nas wymyslil .. ze w regulaminie jest napisane cos o odpowiednim
    > stroju, a wedle Zarzadu krotkie spodenki takim nie sa :-)

    > Zapytaj sie siebie szczerze - zalezy ci na tej pracy ?
    >
    > Bo to jest kluczowe kryterium :-)

    nie wiem czy mnie dobrze rozumiesz czlowieku
    nie bede ulegal szantazom
    jest rownouprawnienie, i tu wlasnie sie problem rozchodzi
    wszystko co jest zwyczajne i na oko sie przyjelo jest akceptowane
    np. noszenie okularow na glowie zamiast na nosie, krotkie spodnie dziewczyn
    i wiele innych stereotypow, do ktorych nie zalicza sie facet w spodenkach?
    w czym komu razi dlatego ze sie nie przyjaelo czy tez dlatego ze faceci sie
    wstydza?