  • Data: 2003-07-21 11:42:56
    Temat: Re: Ubieranie sie w pracy...
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "...:: Krzys ::..." <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bfghqd$em$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie wiem czy mnie dobrze rozumiesz czlowieku
    > nie bede ulegal szantazom

    Ty chyba nie zrozumiales J.F. jesli szef Ci wyraznie powiedzial ze nie zyczy
    sobie takiego stroju w pracy to jesli zalezy Ci na pracy nalezaloby sie do
    tego dostosowac. Szef moze Cie nie wyrzuci z roboty za niewlasciwy stroj -
    chociaz kto wie - ale zwolni Cie przy pierwszej okazji lub pod byle
    pretekstem bo bedziie Cie mial na celowniku. Ja osobiscie wywaliłbym
    pracownika, ktory ma w nosie moje zarzadzenia:-)

    > wszystko co jest zwyczajne i na oko sie przyjelo jest akceptowane
    > np. noszenie okularow na glowie zamiast na nosie,

    Dla mnie osobiscie to przejaw buractwa. Od biedy zrozumiem, ze ktos przesuwa
    sobie okulary na wlosy na chwile ale traktowanie tego jako stalego elementu
    garderoby to idiotyzm. Rozczulaja mnie takie przystojniaczki, ktore
    wychodzac wieczorem do k

    >krotkie spodnie dziewczyn
    > i wiele innych stereotypow,

    Hmm, zartujac sobie to chyba wole patrzec na dziewczyne w krotkich spodniach
    niz na faceta w takowych i to mimo ze jestem hetero:-) Poza tym nie wszedzie
    krotkie spodnie dziewczyn są akceptowane - niektore zawody na szczescie są
    konserwatywne:-) Moze nie nalezy do nich zawod pracownika serwerowni ale
    zamiast krotkisch spodni sugerowalabym wentylator:-)

    > w czym komu razi dlatego ze sie nie przyjaelo czy tez dlatego ze faceci
    sie
    > wstydza?

    Dlatego ze szef tak kaze:-))

    HaNkA