  • Data: 2012-01-28 23:22:15
    Temat: Re: Ubezpieczenie społeczne w czasie umowy zlecenia
    Od: "ACT" <A...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" < napisał w wiadomości news:jg18g2$pom$1@inews.gazeta.pl...

    > Czemu sie nei zarejestrowales w PUP? Az takim hazardzista jestes?

    Kiedys byłem zarejestrowany. Brałem zasiłek. Później straciłem prawo do
    zasiłku, i nie widziałem sensu.
    Po za tym byłem rok w Holandii w pracy, i nie dawno wróciłem.
    A czy samo zarejestrowanie, bz prawa do zasiłku, dalo by mi ubezpieczenie
    społeczne?

    > Placi.

    Rozumiem. To wazna informacja. Dzięki

    > Czy muszę mieć
    >
    > Skladki za Ciebie placi zleceniodawca - do ZUSu, nie ma innej opcji.

    Dzięki jeszcze raz.